Bent u werkgever? Meld u dan aan voor het WerkgeversPortaal. Met het WerkgeversPortaal kunt u als werkgever gebruikmaken van onze e-formulieren.

U kunt dan voor uw medewerker een loonkostensubsidie aanvragen of een wijziging of verlenging van het arbeidscontract doorgeven. Het aantal producten breiden wij steeds verder uit.

Naar het WerkgeversPortaal

Hoe werkt het?

Om gebruik te kunnen maken van het Werkgeversportaal moeten wij u als werkgever en één of meerdere contactpersonen eerst als gebruiker registreren. Elke contactpersoon binnen uw organisatie krijgt een persoonlijke inlogcode. Wie inlogt met de inlogcode krijgt met een unieke toegangscode toegang tot het Werkgeversportaal.

Wat zijn de voordelen?

  • het besluit meteen in uw mailbox 
  • overzicht van de formulieren bedoeld voor u als werkgever direct inzichtelijk
  • zelf de regie

Aanmelden voor het WerkgeversPortaal

E-mail aanmelden WerkgeversPortaal

Geef per e-mail aan ons door:

  • naam organisatie
  • adres (straat en huisnummer)
  • postcode
  • plaats

en van elke contactpersoon

  • naam
  • geslacht
  • e-mailadres

Vragen?

Neem contact met ons op.