Vanaf maandag 25 januari helpen we u telefonisch. Afspraken op ons kantoor vinden alleen plaats als het echt niet anders kan. Dit doen we om besmetting met het coronavirus te voorkomen. We doen dat voor u en onze medewerkers.

Hoe maakt u een afspraak?

Neem contact met ons op. Een van onze medewerkers maakt met u een afspraak. Indien mogelijk, en als dat uw voorkeur heeft, vindt de afspraak plaats via beeldbellen (microsoft teams).

De telefonische afspraak

Een van onze medewerkers neemt op het afgesproken tijdstip telefonisch of via beeldbellen contact met u op. Tijdens het telefonisch gesprek kunt u uw vraag of vragen stellen. Uw vragen worden tijdens het gesprek beantwoord. Mocht het beantwoorden van uw vragen niet meteen mogelijk zijn dan wordt een vervolg afspraak met u gemaakt. Ook de vervolg afspraak is telefonisch of via beeldbellen.

Let op. Wij zijn niet gesloten voor klantcontact op locatie. Maar dit is alleen op afspraak en pas mogelijk als uw vraag echt niet telefonisch of via beeldbellen te beantwoorden is. 

Verzetten afspraak

Afspraken in de spreekkamer gaan alleen door als u geen klachten heeft. Mocht u (lichte) griepklachten hebben, last hebben van hoesten of zwaar ademen dan vragen wij u om u tijdig telefonisch af te melden voor de afspraak. We maken dan een nieuwe afspraak met u.

Ook als u kort voor de afspraak contact heeft gehad met mensen die mogelijk met het coronavirus zijn besmet of als u nog wacht op de uitslag van een coronatest, vragen wij u telefonisch een nieuwe afspraak te maken.

Alleen samen krijgen we corona onder controle

 

Laatste nieuws